Köp min biljett snälla?

vill du eller någon av dina nära och kära åka upp till Östersund för att möjligtvis gå på storsjöyran vecka 31 i sommar? Nu är det så att jag säljer en tur-och retur biljett (med tåg) som lämnar stockholms city 28 juli och kommer hem igen 4 augusti. Jag vill verkligen bli av med denna biljett för jag vill åka till gotland, vilket jag inte får om jag inte blir av med biljetten.

Så snälla prata med folk du känner och säg att du vet att det finns en söt person som har en ledig biljett. Fram och tillbaka. Priset vet jag ännu ej, och heller inga avgångstider.




Listan idag:
1. glass
2. vinden som blåst
3. min fantasi

xoxo ALOHA

Kommentarer
- Jonas Larsson

Hej Linnéa :)



Om du gärna vill sälja biljetterna så lägg ut på blocket :) // Din Kusin x)

2008-06-12 @ 19:39:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0