MÅNDAG

Rätt trevlig dag, dock med svinäcklig mat till lunch..
Satt och kika på tjuvlyssnat.se hela samhällslektionen ungefär,
och på matten körde jag och emelie "gissa ordet", plus att Tord vill att jag endast ska plugga C uppgifter :s
Sprang hem till mamma efter skolan för att hämta felplacerade kläder.
Mamma berättade att det varit inbrott i vårt vindsförråd, men vet ej om de snott någonting.

Blev lite shoppgalen idag, så jag ska försöka dra med mej vicki till stan i helgen
+ att jag nyss talade med Hampus, den förvirrade "kusinen", som jag kanske umgås med nästa helg

imorgon blir det "Bara Bea", semlor utan mandelmassa och pillerknarkare-robert

Känner att jag behöver lite vettig hjälp om mitt blogg-utseende, skulle någon vilja hjälpa till kanske? (a)

ALUUUHA

(blev sjukt sugen på vitt vin nu, hemskt)

Kommentarer
- Spång

OH! Vitt vin

2008-02-05 @ 07:18:54
URL: http://spoing.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0