Make a difference



Eftersom man ständigt uppgraderar sig med nya mobiltelefoner, iPods osv, slänger man allt gammalt skräp i en låda. Min sån låda är så full att den börjar att gå sönder. Jag har inte velat göra av med någon gammal mobil, flera par trasiga hörlurar och annat elektroniskt elände, för jag visste att jag ville lämna in detta på ett ställe där detta återanvänds. Men jag visste inte vart man kunde göra det. Men med hjälp av mobilkompostens hemsida, fick jag reda på att jag kan gå ner till centrum och göra det redan imorgon om jag vill. Jag tycker du bör göra samma sak. För pengarna går oavkortat till Plans miljöprojekt för barn.

Kommentarer
- Bloggprojektet

Hej!

För några veckor sedan startades Bloggprojektet, ett projekt som går ut på att iaktta en slumpvis utvald klass i Stockholms län. Er klass ES2B på Samgymnasiet i Jakobsberg blev klassen projektet ska handla om! Ni betraktas ”outside the box” och vi garanterar att det kommer vara helt fritt från elakheter. Meningen är att vi ska skildra ungdomen i en vanlig klass i Stockholms län. Vi undrar nu om vi får den äran att länka till era privata bloggar, så att utomstående kan få en liten inblick i eran vardag, så att denna blogg inte blir alltför objektiv från Bloggprojektets sida.



Hälsningar

Bloggprojektet

för mer information maila till [email protected]

2008-12-18 @ 14:59:40
- Anonym

Ber om ursäkt, glömde förstås länka.

http://bloggprojektet.blogg.se

2008-12-18 @ 15:08:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0