Allt är relativt

Sitter här med mitt tal. Allt är klart! förutom att jag inte sett insider-programmet som går av stapeln ikväll vid tio tiden. Annars är det packat och klart, på en halvtimma. Fan vad grym jag är.

Skoldag med sjukan idag. Dök upp på matten och var helt utslagen. Empan och jag ska köra hård träning i biblioteket imorgon bitti inför provet på fredag, annars kommer jag att faila! Inte alls bra med tanke på mina höga drömmar och krav angående matte C. Sen blev det kemiprov. Fail på det med, klagade på febern som gjorde mig snurrig och tappade all fokus. Karin må gått på det. Lunchen sög. Idrotten skolkade jag ifrån, men kan inte göra så jag själv får koma av all feber? Sist men inte minst bild som jag gjorde julkort på. Mycket underhållande och det slog mig att jag fortfarande målade som jag gjorde i sexårs. Valde då att lägga mer tid på kort nummer två. Gick en halvtimma tidigare hem i snöregnslask.
Inte okej.

Har även insett att jag skriver som en kratta, eller mer som en kille?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0