sommaruppehåll

bloggandet ligger lågt i vissa dagar, andra inte.

har haft fullt upp sen jag kom hem ifrån gotland, har inte ens hunnit ladda över bilder till datorn. Men det kommer det bli ändring på nu när skolan börjar igen, har laddat upp ordentligt till det! enda som saknas är den svindyra miniräknaren.

jag måste erkänna en sak, jag är sjuk.
men jag vet inte vad jag är för sjuk, läkarna har inte kommit med några diagnoser. Känner mej konstant trött och helt utsliten, huvudvärk och spyfärdighet. Inte på mornarna, men mer på eftermiddagarna. Var på sjukhuset imorse och gjorde yttligare ett prov. Jag går på penecilin mot utslag och inflammationer. Varför går jag sönder?

sen blir jag ett år äldre på tisdag, och det planeras släktkalas imorgon och party på måndag. Idag är det jobb och även på söndag. Varför kan jag inte få njuta av mina sista sommarlovsdagar?



xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0