today is the day called valborg.

walborg idag, loovely!
dagen var väl okej, mycket tid i solen med emp. Gympan gjorde vi på tio minuter, because jag är bäst på orientering, och emp näst intill. Historian sög, för jag hatar vår jävla vikarie Johan som pratar om så ointressanta saker så jag tror att jag kommer att dööööö. Fick sluta tio minuter tidigare dock. Sen drog jag mej till mamma och hämtade kläder plus snodde pengar av bror, eller lånade mer (a) av dessa mynt snodde jag ihop mej en glass.

Julia hämtade mej sen med moppen och vi gled ner till centrum och införskaffade småsaker. Vi tog sedan moppen till hennes mor på den mysigaste vägen någonsin! Omväg, men så jävla mysig.  Nu är vi här och har precis ätit världens starkaste potatisgratäng med fläskfilé. Gott och mysigt.  Nu förbereder vi oss för att ta moppen tillbaka till vårat hood och parkera den där och sedan bege oss till kvarnen och kolla på brasa. Vad som händer efter det är fortfarande ett mysterium.

xoxo ALOHA


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0