resumé av helg

FREDAG:
skola och hämtade robert i skolan. åkte till fryshuset, emergenza och glodde på Untold som gick vidare med många röster (yey). Träffade många gamla godingar som Walker, John, Gurra och Grim. Slagsmål utbröts och jag och robban åkte hem trötta som fan och somnade efter många om och men.


kassa bilder, men bättre än ingenting!

LÖRDAG:
efter att tagit för sen buss från robert, kom jag hem och bytte om fort som fan och plattade hår innan vicki's middag. Mamma var generös nog och skjutsade mej till emelie. Fixa lite mer saker hos henne innan camillas bror kom och hämtade oss. Emelie hängde inte med i svängarna i bilen. Gick till fel hus till och börja med, woho!
Middagen bestod utav grymt mycket mat, och jag blev proppmätt trots att jag skippade lunchen. Trevliga nya vänner har vicki fått, bäst för dom behandlar henne bra, annars får dom med dom gamla att göra! Men i alla fall.. efter middagen blev det "upp till bevis", jag var med sandra, och vi ägde och kom tvåa. Efterrätten var mer pratsam än middagen, eftersom vi mjukade upp det lite med spelet. Bra konstruering vick! Avslutade med flera olika lekar och loso och jag var salladsplockare. Slocknade direkt när jag kom hem.
Grymt trevlig kväll, det bör upprepas igen!

SÖNDAG:

vaknade av samtal från robert. somnade om, vaknade en timma senare och robert anländer. Vi somnar.. (hehe). Tvättar, äter glass och tvättar lite mer. Sen drar han vid sex. Innan åt vi munkar, och han suger på "slicka inte bort sockret"-leken. Kom hem och lekte med webcamen. Glodde på Kat von D och parlamentet. Hann se på "the island" också. Grymt dålig film, fattade ingenting. Eller jo, fast ytterst lite.

sammanfattning: mycket sömn?

xoxo ALOHA

Kommentarer
- Vix

kul att du tyckte att middagen var rolig ;)

2008-04-14 @ 17:03:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0