plånboken brakar sönder

buffertdag idag, najs.
började med enklaste mattetestet någonsin, rast i ett bra tag, olsson drog hem och jag och emelie schtekte på soldäcket med glass och smakis. sen hade jag mitt muntliga nationella med rebecca. det gick faktiskt väldigt bra, kände dock att jag sa fel, men rättade mej direkt, hehe, hoppas jag får bra betyg på det bara (a)
efter skolan drog jag till centrum med emelie som skulle leta upp en baggy t-shirt inför sin uppvisning den tredje. Jag kollade in nya bikinisar, blev rätt fäst vid en röd från h&m, men hatar att storlekarna inte passar mej, ska ha storlek 37, men den finns ju inte, bajsa. Fastnade också vid en klänning från barnavdelningen där, men vi får se om jag köper den i helgen eller nått. Vi drog till bk, jag tog en glass och hon pommes, sen blev det work work.
Mamma kom och hälsade på mej, vilket var oerhört mysigt. Fick stå i kassan hela dagen, och gjorde fel, lite då och då, men bättrar mej fan! Sen så får jag jobba på fredag eftersom snälla micke klämde in mej där någonstans.

Kom hem, pappa kallade mej speadad (vilket jag var, lite småstressad och så), och klagade på att vi aldrig ses. Men jag ska laga varma mackor till hela faderuttan någon vacker dag snart, så då blir det familjemys. Valde att sova hos mamma idag eftersom hon är ensam nu när niclas är i singapore i fyra veckor. Nu sitter jag här, astrött och ska sova när som helst!

Hoppas din dag vart lika givande som min!

xoxo ALOHA


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0