hallå vänskap?

jag har ingen riktig vän. jag har skit många som jag älskar lika mycket livet själv. men jag har ingen riktig riktig RIKTIG vän. jag hade en, och det var Lottie, men tyvärr kan jag inte kalla henne riktig vän längre, för vi träffas aldrig. vi har aldrig tid för varandra längre. jag saknar de tiderna med henne. när hon vill vara med mej så kan jag inte. och jag vill alltid vara med henne, men jag hinner knappt längre och jag vill inte ens fråga henne, för hon gör saker hela tiden och det är alltid sara som tar upp all tid. ifall vi ska umgås måste vi bestämma det mer än en vecka innan, och när själva dagen inträffar har båda glömt bort det. hatar att bli äldre, men man måste ju.
Jag kan längre sitta hos henne i evigheternas evigheter och bara prata skit och äta makaroner och sen gå ut med riko, för sen ska hon ut med sina bajskompisar. nej, jag tycker inte om hennes nya vänner, varför får ni prata med mej om, orka ta det här.

personer jag vill träffa NU: niklas, sm3k, lottie, frida, päx, spång.

Kommentarer
- N

Jag saknar dig! Säg till när du slutar på onsdag så gör vi något dåå, breee!!

2008-04-07 @ 20:02:20
URL: http://jnk.blogg.se
- Jessica

kom och umgås du bruden!! saknar dig juu!

2008-04-07 @ 20:33:46
URL: http://byxa.blogg.se/
- lillerik

jag vill träffa dig också bre!
förresten, gick och tittade upp i skyn hela vägen till skolan, uää!

2008-04-07 @ 20:52:48
- lottie

vi måste prata

2008-04-08 @ 20:02:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0