glassfrossaren

skola idag, ointressant, förutom klassrådet som var lite givande.
drog sen till centrum med schulia för att gå till cykelaffären och fråga hur mycket det skulle kosta att laga min cykel, svaret blev dryga 555:-. Det är billigare än att färga håret fan, och tre saker är antingen borta eller trasiga på cykeln. HUMOR! Vi minglade runt i alla klädaffärer och blev galet sommargalna, vi började planera valborg och den 1 maj otroligt mycket.
Vad gör du på valborg btw?
Anyhow,
jag köpte mej två linnen, varav ett på lindex och ett på h&m, inga bilder på dessa för att hemsidorna vägrar ha kläderna jag köper, fuck off till hemsidor. Vi tog oss varsin glass och pommes på BK och njöt av dagen. Och eftersom jag suger totalt på att bestämma mej vad jag ska äta ikväll, för pappa är på möte, så blev det pizza från coop.

Ska ta mej en promenix till konsum och handla mer glass, eftersom är jag både glassknarkare och glass frossaren number one.

Dagens minne: *Louise ger oss ännu fler läxor och patetiska saker att göra*
                          emelie: "men döda oss istället, det är ju samma sak"

Kommentarer
- Charlie

Hahaha skön Emelie ju =)

2008-04-22 @ 19:33:31
URL: http://charlielouisewandel.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0