BOOOOOMfalleralla

dagen börjar med långsovning, fast dampade på att det verkade regna ute, så jag gick upp, men icke sa nicke. inget regn så långt ögat kunde nå, fan 18 grader i skuggan! Gjorde gröt och strök lite kläder.  Tog mej en promenix till centrum som avslöjade hur lite pengar som återstår på mitt kort. Mötte upp emp på stationen och vi åkte till myrorna. Hittade dock ingenting som lockade. Begav oss till storstan och plundrade affärer, dock gick det inte så bra att hitta något då heller. Blev dock kär i en väska på h&m som jag ska ha! ska köpa den imorgon tror jag. Lunchen blev på donken och bestod av cheeseburgare, vatten och mcflurry. Det enda jag köpte idag. WOHO! ekonomiskt.
Vi drog oss snabbt till ikea, träffade schulia också, för att se på en tio minuter lång catwalk för treorna i bild&form som har gjort egna kläder. Najs. Sen köpte jag galgar.. okej, lite spendering, men fan, 18:- för tio galgar är NADA! Vi åkte hem och dumpade av emelie och fortsatte hem till julia för att hon skulle vräka i sej något. Vi invigde hennes moppe som numera går i 70 km/h istället för 20 km/h i uppförsbacke. Jag skulle lämna tillbaka mitt linne i centrum, men självklart hade det stängt! BAJSA på dåliga tider.
Jag bad julia att dra åt hem, och sen fortsatte jag till mamma, där jag nu befinner mej för att kunna planera min kväll. Åt hemlagad pizza med henne och hennes vän christina, myspys!
Måste också påpeka att jag och emp satt bredvid det "perfekta" paret på tåget hem, eller dom skulle framstå som det perfekta paret, men vi genomskådade dom ordentligt!

Nu ska jag väl dricka mer kaffe och försöka hitta på något kul att göra med mina två töser vid namn emelie och vicki.

xoxo ALOHA

Kommentarer
- julia

hahaha 70 på raksträckorna kanske ;) och vad snällt "bad julia att dra åt hem" haha tack hjärtat!

2008-04-27 @ 11:28:12
URL: http://juuulias.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0