Sinistra e destra.

Idag blire ett kort inlägg med mer bilder än text, för jag orkar inte skriva idag.
Det enda jag tänker säga om gårdagen är att vi var och köpte biljetter till en konsert som är nästa helg! Paul Kalkbrenner om någon vet vem det är, holländsk dj.

Idag har jag och Trine gått runt vatikanen, och när vi kom fram till st peterstorget så var det fullsmockat med folk, det är ett tecken på att Påven var på besök för att vinka lite. Fan vad irriterad man blir på turister (tecken på att jag faktiskt känner mig hemma här nu). Efter det åkte vi till skolan och sola lite. Hade en lektion och sen drog vi + Bridget och Hanna till ett ställe som heter "Time Elevator", det var två bioföreställningar, ena i 5D och 20 minuter och den andra i 4D i 40 minuter. Fan, coolt vare, men filmerna vi fick se sög ju riktigt hårt (ena om jordens uppkomst och andra om Romarriket, och de hade inte ens den rätta jävla faktan!)

Sen tog jag och trine en taxi hem (orkar.inte.gå.mer) för att plugga och laga mat. JAG lagade maten, jag är tydligen grym på att tillaga kyckling. Och det hade vi på wasa-knäck med pesto och lök. NAM NAM!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0