bababa vaticano.

Ska börja lyssna lite på jessica och faktiskt fortsätta uppdatera lite.
Men det händer inte allt för mycket nu för tiden (tre dagar?), men kan väl säga att i söndags var jag bakis, så pass bakis att jag spydde på centralstation, den ni! den får jag nog vara ensam över. Kunde inte äta någonting i princip men ack så god nachos jag fick i mig senare på kvällen.

I måndags va vi i skolan, åkte hem, pluggade.
I går va vi i skolan, åkte hem, pluggade, försökte starta igång våran gasol-ugn men slutade med gasol i hela köket.
Idag har jag och trine gått runt vatikanen, börjat springa lite nu också! Och snart blir det pestomackor till lunch och vet inte riktigt vad vi känner för att göra ikväll, men det märker vi då.
Och imorgon kommer tre av trines tjejkompisar hit, så då ska vi in i vatikanen! YEY!
För övrigt så är jag brun, men börjar flagna bort...

Kommentarer
- Momi

Men Linnea då,, du brukar ju aldrig bli bakis...:)



Bra att ni pluggar lite oxå. Hihi.

Kul nu att vi kan skypa varandra.

Löv U

Momi

2011-09-15 @ 08:17:37
- Jessica

Alltså... kom hem nu så vi kan ligga i en soffa och äta pizza och så du kan få mig att börja motionera efter den pizzan. Saknar dig din skit.

2011-09-15 @ 21:56:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0