Final Call.

Hej alla mina läsare! Jag vet inte vilka som har följt denna blogg, men har mina föraningar.
Jag har kommit fram till ett beslut. Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Det har jag i princip redan gjort, men nu är det officiellt i alla fall. Att blogga var någonting som jag gjorde på fritiden efter skolan och under tråkiga helger, för 1 till 2 år sedan. Numera är det någon som jag inte har tid med överhuvudtaget. För när jag kommer hem från jobbet är inte min första tanke att skriva ett blogginlägg, snarare att ta en dusch och sen gå och lägga mig.

På senare tid har många saker tagit större plats i mitt liv, så som jobbet (ligger snart på heltidstimmar yey!), Jens (hehe) och jag prioriterar hellre verkligheten än en blogg. Jag och Lottie pratade igår om att vi inte förstår oss på de människor som bloggat i flera år, och har TID och ORK till att faktiskt skriva 4 inlägg om dan. Var hittar man ett sånt engagemang någonstans?

Jag känner att jag lika gärna kan bli en sån som lägger en kommentar om dagen som varit på facebook, istället för här. För detta är någonting jag har växt ifrån och som jag nu bara kommer behålla som ett minne av gymnasietiden.

Det är därför signar jag ut. Slut.

Kommentarer
- Moder

Min första tanke & reaktion va

NEJ va tråkigt, men jag förstår dig verkligen.

Du har helt rätt.

Men se till att den fortfarande är vid liv. Eller spara den någonstans.

Detta är ju något som är kul att se tillbaka på.

Kram & tack för denna tid då jag fått följa din vardag.

AJ LÖV U

2011-03-01 @ 10:08:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0