Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.

Mitt favoritprogram är helt klart top gear.

Anledningar:
1. Det handlar om bilar - dööhhh
2. Det finns inte skönare programledare, DET FINNS INTE! Både jag och min far gråter av skratt varje gång vi ser på det, oavsett om vi redan sett avsnittet flera gånger.
Grejen är att om det enbart skulle handla om att testköra snabba bilar runt en testbana så skulle det inte vara roligt. Men dessa killar (karlar) får uppdrag av sina producenter att t ex köpa en bil för en liten summa pengar, testa hur bilarna överlever genom att åka igenom öknen, och inte tanka någon gång där i mellan.
Det är sånt som gör riktig tv!


Kommentarer
- Moder

Appropå TOP GEAR. Vart tog dag 23 vägen?

Kram.

2011-02-18 @ 09:04:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0