Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Jadu, det varierar ju faktiskt från dag till dag. I morse när jag klev upp och först såg mig, så sa (tänkte) jag något i stil med: Hur fan ser du ut?! Har du inte tvättat håret på 5 dar? Och sen när var det ok att vara likblek?! Meeen efter att ha borstat håret, satt in linserna och fått i mig lite frukost så lät det mer som: Vad söt du blev!!!!!!!!
Och ungefär så låter det varje morgon. Sen har man sina värre dagar, och sina bättre dagar. Jag brukar oftast ha bättre dagar, nästan varje dag faktiskt!



Kommentarer
- Moder

Jag förstår dig precis.

Tänker samma sak, men inte om dig.

För du är alltid den vackraste.

Kram

2011-02-17 @ 12:53:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0