Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Bara för att jag inte har tillgång till egen dator, så kapar jag någon annans istället! Så nu kapar jag Jens dator, medan han lagar mat åt trötta mig. Känns bra att trycka i mig middag vid halv tio, men man behöver ju äta.
Och ska hålla mig till listan också! Så här kör vi.

Ja, det är klart jag oroar mig över saker. Både saker i mitt privatliv, bland mina nära&kära och i världen.
I mitt privatliv är jag orolig över jobbet. Orolig att jag inte kommer få ihop tillräckligt med tider så att jag har råd med.. allt.
Bland mina nära&kära är jag orolig över min bror, men det har jag alltid varit och kommer alltid att vara. Inga större grejer, men som överbeskyddande storasyster så är man ständigt orolig.
I världen är jag nog som mest orolig. Och där är klimatet det jag är allra mest orolig över. Att folk inte inser att man faktiskt måste förändra sina levnadssätt för att nästa generation inte ska stå ut med extrema klimatförändringar och naturkatastrofer. Förstår mig inte på såna människor, såna borde få en smäll i bakhuvudet.

Kommentarer
- Anonym

Det är bra att ha lite oro i kroppen ibland, bara det inte blir för mycket.

Jag vet vart du fått det ifrån, Hm..

2011-02-06 @ 18:50:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0