WeekEnd.

Oj, här dog bloggen lite. Men det har hänt för mycket saker, eller för lite ointressanta saker i helgen. Kan väl vara snäll och ge en snabb resumé.

Fredag: Firade Camilla och Vicki hemma hos Camilla, sjukt kul var det. Men jag åkte inte med brudarna in till stan. Var duktig tjej och däckade i säng vid tolv någonting..
Lördag: Jobbade lite, drog hem med Lottie och inväntade trevligt folk. Sen kom Sara, Camilla och Jessica. Föra lite, spökade ut oss lite. Sen drog vi till mp i tid och hade galet kul. Patrik och jag drog vid ett, halv två.. två... någonting.
Söndag: Hade världens mysigaste söndagsmorgon. Sen skjutsade jag hem bakisbarnet och åkte själv till jobbet. Precis som det borde vara.

Slutsats: BRA HELG. Jag gillart.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0