Min helg.

Jag vet att jag suger på att uppdatera, fick en diskret utskällning av min moster i söndags för att jag skriver för sällan. Men vissa dagar glömmer jag bort blogg-jävlen.
Kan berätta att min helg var kanon! Slutade dock med att mycket pengar försvann, men utgångarna låg på topp. I fredags var vi ute och firade Frida, började på The Irish Bishop med lite öl och trevligt sällskap. Sen drog vi till 360 där det blev allt suddigare och suddigare, men fan vad roligt det var.

Becca, jag, Frida och Fridas klasskompis?


Lördagen var lite hårdare mot kroppen, jobbade sju timmar och tog mig en koffeintablett på kvällen för att piggna till. Drog till pg med Camilla, Hanna och Sara. Vann två shots från shottävlingen. Hamnade självklart på mp, där Hanna lyckats fixa gratis vip-bord. Drack jättegoda drinkar, och väldigt mycket mindre god champagne. Drog hem med Patrik vid två, och vaknade INTE upp bakis på söndagen. Hurra!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0