Nattligt inlägg.

Shit vad jag skriver nu, kan göra med att jag numera inte har lika mycket saker att tänka på och göra. Vilket gör att jag har mer tid över till annat, coolt va? Men i alla fall så sitter jag här i min mors kök med min dator. Har pluggat hela kvällen medan alla andra springer på mp. Vill också, men behöver plugga. Tänkte dock ge upp mitt pluggande nu och röra mig mot sängen, för att plugga mer imorgon.
Men snart är allt över, om exakt 27 dagar tar jag studenten och slipper allt som har med plugg att göra. Tar mig en tripp till Berlin med Frida och Hugo, och sen åker jag hem igen för att ARBETA. Inte plugga. Fan vad underbar känsla. Dock måste jag kriga för att gå upp i fler timmar på jobbet, men det är en annan femma.

Tänkte unna mig en tripp till solariumet imorgon, bränna lite hud och se vad resultatet blir. Sen hem och plugga och försöka göra något roligare utav kvällen. Jag uppskattar om folk hör av sig, någon gång.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0