Hej 2010.

2009.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tatuerat mig, sagt upp mig från ett jobb, börjat trean (höhö), gått på krogen, åkt utomlands utan päron, ramlat av ett löpband och mönstrat.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Det fanns aldrig några, tror jag. Och om det fanns, så lär dom vara brutna.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Naeee.....

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, eller? NEJ!

5. Vilka länder besökte du?
Grekland och Finland, fast jag klev aldrig av båten, men vi var där!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Frihet fifaaan

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
26 juli - 2 augusti

8. Vad var din största framgång 2009?
ICA Viksjö! Plus att jag kirrar studentskivan, så creeds till mig!

9. Största misstaget?
Alla bajsbråk med Lottie och Niklas. Men det är lugnt nu!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Tror att jag hade svinis i somras, sen galet förkyld har jag varit i månader..
Jag har ramlat av ett löpband och bränt sönder mina fingrar.

11. Bästa köpet?
Alla mina skor!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skor och alkohol

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket, mest granntanten

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady Gaga - Pokerface, David Guetta och Akon - Sexy Bitch
Italo Brothers - Stamp on the Ground

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tog tag i saker och konfronteringar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Supit

18. Hur tillbringar du julen?
Först på jobbet, sen hos mormor och morfar, sist på MP.

19. Blev du kär i år?
Dum fråga, så jag vet inte.

20. Favoritprogram på TV?
Biggest Loser <3<3<3

21. Bästa boken du läste i år?
Åsa Linderborg - mig äger ingen

22. Största musikaliska upptäckten?
Fann en kärlek till Beyoncé och Akon

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Systemkamera <3

25. Något du önskade dig men inte fick?
En bil

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Blev väckt vid halv sex av min familj, sen fick jag somna om. Sen fick jag presenter, lottie plattade mitt hår, släkten kom, och jag fick mer presenter. Sen drog jag till Villan med en gäng vänner och sist hamnade vi på Ego, nästan enda stället som har öppet på en onsdag. Peffi såg till att alla på vägen dit sa grattis till mig. Sen somnade jag! Och jag var inte full. haha

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Oja. Skulle uppskattat att ha flera sociala vänner som inte går bakom ryggen på en (y)
Plus allt skitsnack. TACK :D

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
misstolkad av andra, men älskad av mig.

29. Vad fick dig att må bra?
Lottie och Niklas. Och uppmärksamhet hahaha

30. Vem saknade du?
Olika personer i olika perioder.

31. De bästa nya människorna du träffade?
Joel

Kommentarer
- jnk

Jag älskar dig! <3

2010-01-04 @ 00:25:31
URL: http://jnk.blogg.se/
- lottie

naaaw<3

2010-01-04 @ 20:15:11
URL: http://readthismovie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0