Tu fui ego eris.


Visste ni...

att jag vill - ha sommar, så man kan klä sig i snygga kläder
att min senaste kyss - var i söndags, och den smakade tandkräm
att jag lyssnar mest på - bandit
att jag pratar - svenska, engelska och latin. Sen lite spanska, men då LITE
att jag inte gillar - att vara rastlös, helt meningslöst!
att min första riktiga kyss - var när jag var åtta år, med en kille som heter Christopher
att kärlek är - viktigt, sällsynt och något alla behöver 
att jag gillar att - skratta, sjunga och köra bil
att jag alltid kommer att - vara mig
att jag är hemligt förälskad i - Jared Leto, han är min min min min
att sist jag grät var - i måndags, av anledningar
att min mobiltelefon är - lite över ett år gammal, och fungerar fortfarande lika bra
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag gärna om
att innan jag går och lägger mig - spelar jag harpan och lyssnar på seg musik
att idag har jag - druckit kaffe, spillt kaffe och ätit frukost
att jag just nu tänker på - att jag vill att leverantören med min julklapp kommer så jag kan gå och träna!
att i kväll ska jag - vara hos pappa, och göra något..
att i morgon kommer jag - gå i skolan, träna och slå in paket
att jag hoppas - att jag får flytta in i tvåan på kungsholmen
att jag verkligen vill - åka till Italien

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0