mitt samtal med Hades

Min kära jobbiga svenska/engelska lärare kom fram till mej idag och frågade om bildlärarna hade planerat in något på buffertdagen på måndag. Mitt hjärta stannade. Buffertdag, och med Louise, är aldrig bra, hon sätter oss alltid i så mycket arbete och saker att göra.  Men med mina snilleblixtar hit och dit skrek jag nästan ut; FILM! LOUISE VI KAN SE PÅ FILM!
hon gillade min idé och började prata om stolthet och fördomar, eller vad den nu heter.. Men jag tänkte på klassen och sa: nej louise, vi håller ju på med grekiska mytelogin, så vi kan se Troja? Linnéa med ängelgloria och blinkade ögon och tänker på brad pitt inklusive Orlando Bloom som springer runt i rustningar.. Louise svar blev: men Linnéa, vilken troligt bra idé, låter ju jättebra, men den är inte så otäck va? Jag börjar genast förklara mej och säga att det är en storslagen film och jättebra regisserad. Hon gillade min idé ännu mer.

ES2b, jag vet att ni hatar buffertdagar med Louise, men att se Troja på den, det gör inget va?


(shayne ward - damaged, i löv it!)

Kommentarer
- Sara

Haha, de e heeelt ok ;)

2008-09-22 @ 15:42:33
URL: http://soerens.blogg.se/
- Elina

Visst..det är väl OK I guess. Det lite småtråkiga är bara att jag skulle ha slutat i vanliga fall 10.50 x/ Jaja..man kan ju inte få allt. Troja är dock finfint, ögongodis aldrig fel (y)

2008-09-23 @ 12:20:54
URL: http://elinettes.blogg.se/
- isabelle

När är det buffertdag :|?

Men det lät som en skitbra ide om man måste vara i skolan ;p

2008-09-24 @ 07:55:44
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0