Jämförelse?

Pratade nyss med min mormor i telefon, vet ni vad hon tar upp? Amanda Jenssen. Som vanligt. Var vi verkligen så lika?  Hon påpekar att jag ska göra en idol-karriär jag med. "För vi sjunger ju likadant och lika bra"..hm? Tyvärr måste jag göra dej besviken mormor, jag dissar hårfärgen numera, vill inte döda håret.  Måste tillägga Do you love me? som helt klart är en av hennes bästa låtar i alla fall.

 

Lika som bär eller är det bara min mormor som ser fel?

Pst, ska man göra som alla andra och skaffa sej en seriös hotmail? ni vet, [email protected]                               

Kommentarer
- Sara

Jo men ni är ju lite lika, iaf när du va blondie :D Och på just den där bilden.. :p



Betyder det att man ska lägga till en ny mail på msn? ;)

2008-09-15 @ 22:45:32
URL: http://soerens.blogg.se/
- Sara

Sv; Haha, okeeej ^^

2008-09-15 @ 23:17:37
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0