fortfarande ajaj

har varit ute i Granskog med klassen hela dagen. Är helt slut, orkar inte vara en friluftsmänniska hela tiden >.< men det var lagom kul, alla ramlade och blev kladdiga, det regnade och alla skrattade åt min mysiga regn-poncho.

kan inte svälja fortfarande, fick dock i mej mat idag. planerar att gå och köpa grädd-rabarber te, saknar det massor. Sen vid halv fyra ska jag till skolan för att vara social mot frida och se om vi har ensemble eller inte, men jag kan ändå inte delta, rösten krashar.

ajaj




Kommentarer
- Sara

Din poncho var mycket fin! Det var lite snögubbe-vibbar på den ;)

Med hatt och halsduk blir det kanske något att ha på maskeraden? ^^



Åh, grädd-rabarber, det är Luleå för mig!

Vart kan man köpa!? :o

2008-09-11 @ 22:28:26
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0