Bort med skiten


Till alla er som känner er manade att snappa upp lite kläder.

Jag har nyss rensat min garderob, och har smockat tre pappkassar med bara gamlat jag inte vill / kan ha. Skor kommer det bli rensning på också (storlek 37-38). Men jag orkar inte lägga ut några bilder eller någonting på allt, för det skulle ta alldeles för stor plats. Det handlar om mestadels överdelar. Kan vara allt från 1998 till 2008, vem vet?

Varför? FÖR JAG ÄR SNÄLL
Men känner du att du kanske vill få lite gratis kläder så hör av dej. För det jag inte blir av med, säljer jag på loppis förmodligen.

Kommentarer
- Sara

Oj, jag glömde helt :$

Vi kan ta det i skolan va? ;)<3

2008-09-08 @ 23:34:27
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0