Ut med språket..

Jag har en liten skrivbok hemma som heter något i stil med: Känsloboken.
den har förklarat mina tankar, känslor och massa andra saker i cirka tre år nu. Jag har bestämt mej för att spara på boken så länge jag kan, och att aldrig riva ut några sidor ur den. Det är så otroligt kul att titta i den och hitta saker som man helt glömt bort, men som man direkt minns när man ser det. Hittade en sida i den nyss med lite citat eller dikter, kanske man säger.

 I smoke my cigarett with style
 and drink my whiskey with desire

Alla dessa dar och år
 jag bara går och väntar
inser jag aldrig
att du finns en busshållsplats ifrån mej

Söt som socker
sur som citron
kall som is
varm som kaffe
och god som vodka

I party like a rockstar,
and I will always be on that road


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0