Igår var storslaget!

Drog som sagt till Jossan och förberedde lite, gick och hämtade emelie a på vägen till emelie p. Hos emeliep åt vi lasagne och dansade och levde livet och hela faderuttan. Vid niotiden åkte vi hem till camilla för att fortsätta kvällen, dit kom det lite folk och det var oerhört trevligt. Dock blev det strul senare på kvällen, men jag hoppas verkligen att allt det löst sej. Gick hem vid två någon gång och mina fötter värker.

Ska tydligen påpeka att min vän, eller föredetta vän, vet inte hur han vill ha det egentligen, har testat nässpray för första gången i sitt liv, och han ansåg att det var som om man skulle knarka. Han ville få visa upp lite glans i bloggen, grattis.

Nu ska jag göra i ordning mej och dra till pojkvän. PUZs


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0