Guldbollen

Den där jävla Zlatan. Gick inte fem minuter under hela galan innan dom började pladdra om honom igen. Och nu är han ju historisk efter att ha vunnit sin tredje guldbollen. Men varför? Jo, för han är världens bästa spelare, jag vet det, vi alla vet det! Han har gjort så jävla bra ifrån sej i Italienska ligan. Men varför vinner han då inte det priset? Utan han vinner priset som Sveriges bästa spelare. 2008 har varit ett år där Zlatan för första gången på flera år respekterat svensk fotbolls åsikter. Bra att han fick bli lagkapten så han får lite mer ansvar och kan hålla sej till det. Men jag förstår inte vad aftonbladet och svenskfotboll har sett i honom de tidigare åren för att ge honom priset då, fanns hur många spelare som helst som förtjänade det mycket mer. Men ja, man får väl ta och gratulera, du är värd den i år.



Kommentarer
- angelina

detdär jävla smilet hauntar mig i mina drömmar..

2008-11-18 @ 00:17:30
URL: http://aslanx.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0