skolkis för två lektioner

nu är det såhär; det regnar och jag skolkar
eller jag förklarar det hela lite tydligare.

idag börjar med matte 9.50 som varar i vadå? tio minuter? vi går hem till mej och hämtar skåpnyckel och märker även hur mycket det regnar. I skolan igen tömmer vi skåpen och städar ut dom och tar med miniräknare, matkort, lås och linjal hem. Sen ska vi vänta i tre timmar för att gympan ska börja, som är minigolf utomhus, och det spöregnar, vi bangar på det. Sen ska vi ha historia, men eftersom vi redan gjort vårt arbete förra veckan ska vi bara sitta och lyssna på alla andra?

vi tyckte inte det lät som en bra idé, och gick hem istället. Fast jag och emp gick och kollade hennes syn hos trafikskolan först, och hennes syn suger, haha!

Plus att ikväll kommer bli jävligt rörigt. För jag ska sova hos robert, men måste ta med mej matsäck hem till honom för att jag ska på picknick imorgon?

JAG FATTAR INGENTING :C därför ska jag ha parterapi med julia snart..


                              ps. vi vann fotbollen igår, yey!



xoxo ALOHA

Kommentarer
- Sara

Svar; Haha, jaa! Men det var ganska så mysigt ändå tyckte jag.. ;)



SKOLAVSLUTNING OM EN TIMME OCH 8 MINUTER!!!! :D:D

2008-06-13 @ 08:22:59
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0