SÖNDAG

inte skrivit på ett tag, men har inte haft orken eller tiden till det.

igår skulle olsson firas, förkröket och allt gick bra, blev mindre bra när vi skulle ta oss från förfest till festen. Massa missförstånd och jag blev arg på hanna och åkte med robert på fest. Hoppas att dom hade det lika trevligt som jag, om inte trevligare.

Idag har jag gjort mycket för att vara en söndag.
Jag har gråtit över att mamma var bajs och att min kropp höll på att bryta sönder av smärta
Jag har bakat rimbobullar, därav bråket med mor och bränt sönder två fingrar.
och mer småsaker som är för ointressanta för att ens ta upp
nu sitter jag med en kopp exotiskt te och väntar på robert
ska senare baka köttfärspaj innan jag och bror åker till pappa
anklarna värker och hockey i bakgrunden
känns som att jag sitter i  en mörk djungel medans övriga lägenheten är ljus storstad.. typ

juste! jag shoppade loss med vick igår
blev: en bh, två linnen, en cardigan, en lång t-shirt och behövande sminkprodukter.

nu ska jag fixa en till kopp te
ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0