Make a list.

Dagens humör: Snorigt och seg, men ändå glad
Dagens klädsel: Svarta jeans, vit långärmad tröja vs jobbarkläder
Dagens frisyr: utsläppt vs uppsatt på jobbet
Dagens naglar : blodröda och halvlånga faktiskt
Dagens låt: Commander med  Kelly Rowland
Dagens saknad:  LOTTI
Dagens längtan: Sommar, och lönen
Dagens rädsla: att snora ihjäl mig haha
Dagens missbruk: toapapper, för att jag snytit (snöt?) mig så mycket
Dagens ekonomi: kontouppgift = -23 kr 
Dagens mat: småplock på jobbet, alltid bäst
Dagens vän: Elin <3
Dagens händelse: att jag slängde upp en dörr på min hand så det började blöda 
Dagens måste: sova!
Dagens lycka: träffade mormor och Britt, bästa tanterna
Dagens + : Att jag fick hoppa in och jobba
Dagens - : att jag snorar som en idiot och haft lock för öronen hela dan
Senaste bilfärd: fick skjuts hem från jobbet av Robin
Senaste filmen du såg: Inglourious Basterds
Senaste ringda telefonsamtal: Jens
Senaste mottagna telefonsamtal: hehe Jens
Senaste bubbelbadet: Bad? nej jag tog en dusch imorse
Senaste spelade cd: pumpade Nickelback i bilen i lördags
Senaste gången du grät: Igår någongång
Senaste måltiden: Kyckling och broccoli

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0