Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta.

01. Mina favoritbutiker är Beyond Retro och Sivletto
02. Jag har en besatthet till indianer. Gillar allt som innehåller fjädrar och fransar
03. Älskar sudukon och korsord
04. Har precis lärt mig äta sushi, värt
05. Är aldrig sjuk, eller i alla fall jättesällan (peppar peppar)
06. Har haft alldeles för många pojkar det senaste året, men nu är det slut på det
07. Mitt jobb är något av det bästa jag vet, synd att jag jobbar för lite
08. Har en avcheckningsbok, för att jag faktiskt ska komma ihåg och göra saker
09. Äter antingen äggmackor eller havregrynsgröt till frukost - enbart
10. Jag älskar att gå i stan, själv



Kommentarer
- mamma

Bra jobbat. Jag ska påminna dig. Kram

2011-01-24 @ 11:23:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0