Hard work work.

Jag hatar att gå upp tidigt, en lördag.
Jag hatar att jag behöver sömn.
Jag hatar att jag inte kunde följa med ut igår..
Men sen hatar jag ju också att vakna upp bakis.
Så jag gick inte ut igår. Eller jo, fast jag kom bara hem till Saras bror, sen vände jag efter ett par timmar.

Men dagen i sin ära består av (wait for it..) JOBB! Något jag inte alls har hållit på med den här veckan. Idag blir det ett pass på 10 eller 11 timmar, beror på när de vill bli av med mig.

Viktiga händelser igår:
- Jag firade 2 år som anställt på ICA, grattis till mig
- Jag fick godkänt i Matte D! Ännu mera grattis till mig!


Kommentarer
- Sara

DUKTIG TJEJ!!! :D <33

2010-12-19 @ 11:49:07
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0