Ny grej, mohaha.

Hej jag härmar Niklas, men han härmar andra, så då härmar jag också. Men det är ett sätt att få mig att skriva lite mer i bloggen, jag har helt enkelt inget val. Ska varje dag (fram till nyår) har ett eget ämne, som jag ska skriva om, eller lägga upp bilder på.  Dock skippar vi de två första, och börjar imorgon på nummer 3, kul va? Kommer sluta med att det blir osammanhängande inlägg som är tre meter långa, men kan va en kul grej helt enkel.


01 Om mig - 02 Min första kärlek - 03 Mina föräldrar - 04 Det här åt jag i dag - 05 Vad är kärlek? - 06 Min dag - 07Min bästa vän - 08 Ett ögonblick - 09 Min tro - 10 Det här hade jag på mig i dag - 11 Mina syskon - 12 I min handväska - 13 Den här veckan - Dag 14 Vad hade jag på mig i dag? - 15 Mina drömmar - 16 Min första kyss - 17Mitt favoritminne - 18 Min favoritfödelsedag - 19 Detta ångrar jag - 20 Den här månaden - 21 Ett annat ögonblick -22 Det här upprör mig - 23 Det här får mig att må bättre - Dag 24 Det här får mig att gråta - 25 En första - 26 Mina rädslor - 27 Min favoritplats - 28 Det här saknar jag - 29 Mina ambitioner - 30 Ett sista ögonblick

Kommentarer
- Moder

Låter som en bra ide.

2010-12-04 @ 19:12:01
URL: http://hheadshot.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0