06 Min dag

oj vad ni INTE kommer att bli exakterade om dagens inlägg. Av den enkla anledningen att jag inte har gjort så jävla mycket de tre timmar tre timmar jag varit vaken hehe..

Kan börja med att jag får ett samtal av mamma halv tio och säger: vill du sova? ok, men ring när du vaknat.
somnar om, vaknar igen två timmar senare och bestämmer mig för att ta mig en dusch. Väl i duschen bestämde jag mig hur min första lägenhet ska vara inredd. Skönt att ha det avklarat! (haha)

Sen tog jag mig och gjorde lite frukost, kokade ägg, bryggde kaffe, och två julskinkemackor. Fast ena var med vanlig skinka, men det dög. Kollade på "så mycket bättre" från i lördags på tv4play samtidigt som jag åt.
Sen har jag löst lite korsord, laddat ner musik, plockat in kläder, laddat kamerabatteri, klätt på mig..

Nu ska jag iväg och slänga kartonger. KUL MÅNDAG!

Kommentarer
- Moder

Roligare än min..

Upp 04.55. Försöker vakna, sover på tåg & buss & lite på jobbet( men under rasten. Hem å fixa mat, slöa & sova. Puss

2010-12-07 @ 20:50:58
URL: http://hheadshot.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0