Today was gonna be the day

Hemma igen efter en kort men ändå lång dag. Efter skolans trista idioti gick jag med Charlie till centrum för att hon skulle finna en röd klänning tills på fredag. Hon hade inte hittat någon på hela dagen igår, men med mig hittade hon en i första bästa butik, tack vare mig? Jag införskaffade mig hårfärg och vill ha det färgat innan helgen, så jag hoppas att julia kan snarast! Stötte även på min mor några gånger i centrum. Väl hemma igen blev jag utdragen på äventyr och kom levande hem igen ett tag senare.
Nu har jag suttit och lekt med bilder på mig själv, för det har blivit några idag. Förstår inte varför man lyckas perfekt vissa dagar och andra vill man enbart undvika speglar för att ej få en skymt av sitt äckliga ansikte, eller hår om det är det som knasar.




 

Kommentarer
- Charlie

Riiktigt cool bild högst upp! Men gud, vem är fulingen som kollar i kors?! ;D

2008-12-16 @ 20:33:17
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0