untitled 20.58

fredag, WOHO!
soft dag med massa timmar i solen. Efter skolan åkte jag direkt till jobbet och slet där som fan. GAAAASH vad jobbig dag det var idag, orkar inte ens förklara.. Micke var dock söt och bjussade mej på en rast, trots att jag inte skulle ha någon (a) Tar tåget hem och träffar Mia och Elinor på stationen, även min käre bäste vän Lottie, men allt man fick var ett hej linnéa och en klapp på axeln, så jag undrar, kommer det vara den enda relationen vi har med varann framöver?
nu väntar jag bara på att vicki ska anlända och sedan bör schulia komma några minuter senare, sen blir det chillpill in tha empty apartment!

plus sara, jag vill att du dör sååååååååååååååååååååå mycket! *not*
varför fattar inte folk vad man menar med "men dö" nu för tiden, använder inte tonåringar det typ, sjuhundrafemtioelva gånger om dagen, men det gör dom inte till massmördare?
bara lite tankar jag inte kan släppa

xoxo puss på kinden aloha

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0