linnéa goes bodybuilder

skola som alltid, woho! ingen bryr sej.
efter skolan kom lottie över en snabbis för att tala lite. sen rullade jag vidare till simhallen för att träna med pappa och maria. Fick inte köra på allt för mycket idag, skulle inte kunna resa mej ur sängen imorgon. Fick ett månadskort, så jag ska köra på som bara den! kommer dock ha träningsvärk imorgon, men det går att leva med. träffade backas, stefan och jimmy från gamla klassen också. Pratade lite med Backas om återträff med sm3k.
pappa har suttit och lirkat lite med min dator, för den är grymt seg och jag vill bara döda den. men nu mår den bra och jag måste slipa lite på min lättja-karaktär och öva på engelskan till imorgon.

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0