4 månader habibi

meep, hoppas blogg klarar sej med nya servern.
men skit samma! idag har jag och min älsk haft fyra månaders firande, fick rosor och pizza, mysigt värre.
tidigare idag åt jag glass med emp och lottie med sina barn, plus att jag tog mej till donken och fixade introkit. Tidigare idag bestod utav hödljudda personer som alltid och trevlig mentorstid, äcklig mat och lärare med brutna armar och utan röst. Fick tillbaka min redovisning, fick G-, men när Louise gått igenom lite mer nogrannt (man ser absolut inte vad hon skriver, för det är så.. missbildat) ändrade hon minuset till ett plus.
älskar att kika på julias mctime, man lär sej lite också, hehe.

Imorgon blir det mattetest, plugg /och gympa, sen hem och tvätta, och plugga massa mer!

xoxo ALOHA

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0