Hardworkwork.

Tillbaka ifrån hårdträning på SATS med pappa. Känns så jäkla bra nu i efterhand. Ska dit imorgon också, och helst på torsdag också. Ska börja träna rätt mycket nu. Anledningen till det är för att jag gått med på ett uruselt vad med Agge, men jag vill vinna, så då gäller det att ligga i. Ska börja äta bra också. Har hittills gjort bra ifrån mig (haha, två timmar..)
Ikväll ska jag och Jullan planera lite mer om Göteborg. Vi åker ju på fredag, men har ingen aning om var Parken ligger, eller vilket uteställe vi ska till sen. Så om någon vet en bra klubb eller något i Göteborg, säg till!


Pappa, 19 år.

Kommentarer
- Hanna

sv; hehe :)

hm, ärligt så brukar jag inte faktikst vara ute så mycket och vet inte riktigt vart alla ligger och så. Men de som jag har hört är bra och är mitt i stan så finns det bl.a. Parken, som du skrev, Trädgårn', Nivå, Berså, osv haha

Sök på internet med om ni vill hitta fler :)

Om ni är på Avenyn, så lär ni hitta nåt förr eller senare ;)

Fråga annars om det är nåt mer! :)

2010-09-21 @ 21:45:29
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0