monday.

Idag har jag inte gjort ett skit, och idag känns det bra att jag inte gjort det heller. Eller har gått till jobbet och lämnat in en lapp, wow liksom.. Tänkte ta och läsa igenom instruktionsboken till min tv, men orkar inte, vi ska ändå inte koppla in den idag. Måste säga att den är galet hi-tech, med touch-knappar och inbyggd dvd. I like!
Ska nog vara lite kreativ och rita klart Tonys tatuering, som jag började på i våras någon gång, som en liten överraskning när han kommer hem i helgen. Sen bör jag rensa bland min musik, allt får inte plats på iPoden, i-landsproblem...


Kommentarer
- Sara

Sv: taaack gölle <33 Ja, haha, videon va fan ett skämt, låten är grym :)

2010-09-27 @ 21:46:05
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0