Fullspäckad dag.


Drog in till stan med pappa runt halv ett. Åkte till Sivletto för ett besök, och jag är frälst i stället. Så mysigt och underbara kläder. Dock fick jag bara med mig en tshirt hem, men nästa gång jag får lön så ska jag dit på en gång. Hittade nämligen en helt underbar baseball-jacka som kostade en halv förmögenhet. Efter Sivletto blev det ett träningspass på sats hötorget. Imorgon = träningsvärk! Jag var lagom grinig och hungrig när vi lämnat sats, så pappa och jag tog oss en tidig middag på Jensen Bofhus. Hann springa in på ett carlings och köpa mig ännu en tshirt, nämligen en mötley crüe tshirt. Love it!
Nu väl hemma har jag packat halva väskan till göteborg, sprungit och handlat färdkost och ringt paniksamtal till sj - men det är löst nu. IMORGON KÖR VI!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0