Cut.

Idag har jag varit och klippt mig hos Jullan och jag blev riktigt nöjd. Idag var också första gången sen jag gick i sjuan eller åttan som jag klippt mig på en frisörsalong. Tidigare har jag blivit klippt hemma i mitt rum, av antingen Jullan eller Lottie. Nu ska jag faktiskt försöka sköta om håret, och äta bra mat och sånt som krävs för att håret ska växa lite snabbare än vanligtvis. Men så säger jag varje gång jag klipper mig, men nu ska jag faktiskt försöka.

Just nu funderar jag på om jag ska gå till gymet en sväng, eller om jag ska lägga mig och lata mig på soffan. Jag vill träna, men jag känner mig fortfarande småhängig sen jag var sjuk. Men det skadar inte att vänta och träna imorgon ju. Jag tror jag gör så..


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0