Snodd av super Sara

DAGENS LÅT: The pretty reckless - make me wanna die
DAGENS KLÄDSEL: Slash t-shirt och blåa jeans
DAGENS DUSCH: imorse, fan vad mitt hår inte ville reda ut sig...
DAGENS FRISYR: fluff a la Linnéa
DAGENS MAT: havregrynsgröt och fiskpinnar med spenat. Sen kebab och snart äppelpaj
DAGENS HÄNDELSE: städat linneskåpet och tränat
DAGENS PLANER: desperate housewives!!!!
DAGENS VILL HA: läsa harry potter, lön och mer arbetstider
DAGENS SAKNAD: lottie, felix och tony
DAGENS DROG: kaffe
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag inte jobbar som alla andra
DAGENS KÖP: skulle köpt linser men jag glömde..
DAGENS GODIS: äppelpaj
DAGENS HUMÖR: helt ok faktiskt
DAGENS SJUKA: när Daniel Paris satt på tåget i ekorrdräkt, pappa garvade ihjäl sig
DAGENS KOMPLIMANG: har jag fått det idag?
DAGENS SKRATT: Att pappa trodde Daniel Paris var björne och ville fråga var snigel hade tagit vägen
DAGENS BILRESA: åkte bara tåg
DAGENS GRÅT: inte en enda tår idag
DAGENS DRYCK: vatten, kaffe, kaffe, vatten, vatten och cola
DAGENS LÄNGTAN: efter kebab!!! sen fick jag det (:pPPppPPP)
DAGENS SPAN: snygg kille på sats! GASHHH, ska börja träna i sumpan permanent
DAGENS KÄNDISSPAN: DANIEL PARIS!! eller han är väl mer.. Q-kändis
DAGENS TELEFONSAMTAL: med.. mamma? fan minns inte
DAGENS IRRITATION: att jag måste söka ett till jobb..

Kommentarer
- Super Sara

Haha, söt du är då ;) <33

2010-10-26 @ 23:38:23
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0