LOTTIE IZ GÄSTBLOGGIN

hej tjollahop! här sitter jag med andnöd, har vart ute och sprungit och powerwalkat 4,6 kilometer (hahaha) med en marathonlöpare. DEN NI! fast fifan jag tror att jag måste amputera mina fötter nu. HURSOMHAVER. vill tacka LINNÉA min bebis för jag fick låna hennes kamera, usb minne och hennes hår och huvud till modell. tack! och vafan nu står dom och sjunger här , linneas bror och linnea. 28 år eller något sjöng dom. jag tror att jag drabbades av akut halsfluss och linnéa kommer köra ut mig om cirka 13  minuter för då börjar grejs anatåmi och jag ska hem och kollavippa i sängen och kolla på de vackra bilderna som vi tagit.
NU SKA JAG BJUSSA PÅ NÅGRA BILDER. FÖRST NÄR JAG MÅLAT ETT KONSTVE PUSS PÅ DIG LINNEA FRIDDE <3 OCH ALLA LINNÉAS LÄSARE!
EN TECKNING JAG  MÅLAT TILL/PÅ LINNÉA, SEN MITT BAKFYLLE HÅR SEN HINNER JAG INTE LÄGGA IN FLER FÖR NU BLIR JAG UTKICKAD :( DAMN U DR GAY!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0