Min helg.

Haha, jag bloggar verkligen inte på helger. Inte min grej helt enkelt.
Men den här helgen har också varit bra! I fredags blev det först att föra hos Nille och sen begav hela umgänget till mp. Där blev det dans för fulla muggar och drog hem till Patrik vid två. Vaknade tidigt i lördags (wtf?) och drog hem vid ett någon gång. FAN VAD ILLA JAG MÅDDE. Men bara att bita ihop och åka till viksjö och fira att mormor och morfar varit gifta i 45 år! Fem år kvar till guldmedaljen. Men mådde fortfarande kasst. Tack gode gud så har jag underbara kusiner och lillebror som tog hand om mig. Åkte hem och däckade i säng vid halv elva. Underlig lördag..

Idag har jag vaknat tidigt, mått bra och fortsatt på det spåret. Mamma hade gjort amerikanska pannkakor till frukost, och vid tre tiden gick jag och tränade med bakis Lottie och hennes mamma. Nu sitter jag i soffan, inväntar hamburgare och kollar på formel1. UNDERBAR SÖNDAG!

Mysig söndagsfrukost med familjen.

Kommentarer
- Moder

Vilken abisiös moder du måste ha...

2010-12-04 @ 19:07:17
URL: http://hheadshot.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0