5 dagar kvar.

Har legat i soffan och myst hela dagen med kexet. Kändes skönt att ta det lugn och stilla värk i huvud och leder. Mådde så otroligt illa igår. Vågar inte dra på mig sjukdomar med fem dagar kvar till studenten. Är lite smått uppstressad inför utspringet redan. Har bestämt mig för att inte ta på mig stora uppgifter, kommer springa in i väggen eller någonting. Klassen ska inte få utsättas för en panikslagen Linnéa. Man vet aldrig vad som kan hända.

Saker att göra innan fredag:

Bränna mig lite i ett solarium, kanske två gånger
Träna - helst varje dag, beror på tid och träningsvärk

Ok, kanske inte så värst mycket - men sakerna tar tid!
Ska göra mitt bästa för att inte panika för mycket. Inte värt inte värt.














Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0