Ignore This.

Igår blev det födelsedagsfirande för Jossan. Middag hemma hos henne för fulla muggar, bokstavligen. Planen var att dra in till stan vid 23, men med min alkoholhalt så bangade jag och fick skjuts hem för att sova.

Idag är jag inte bakis. Istället ska jag ta 13-tåget in till stan för att gå på Naturhistoriska Riksmuseet med Lottie. Anledningen är för att hon ville se på dinosaurierna. Vi bjöd med hennes två systerdöttrar också, och fick med en av dem. SKA BLI KANONKUL!

Ikväll ska jag på bio med Daniel och se Green Zone, någonting jag tydligen lovade igår på fyllan. Så det blir ingen melodifestival för mig! Men det ska bli kul det också hehe.

Nu ska jag dra mig iväg på äventyr i stockholm, byebye


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0