11.25

Nu har jag landat i Stockholm igen, känns lite tryggare och aningen varmare. Har åkt tåg i 14 timmar, och det var ingen höjdare, kunde knappt sova, för att man fick ont någonstans i kroppen oavsett hur man än låg. Men men, väl hemma i stockholm tog jag mig en frulle på donken och njöt av att känna mig hemma. Dock ska jag klaga på varenda svensk eller osvensk som inte vet hur man ska gå på centralen! DET ÄR ENKELRIKTAT! Ska även klaga på alla som stannar mitt i vägen och går långsamt.

Ska snart hem till Issa och få mina naglar fixade för en billig peng, kände att man måste göra någonting vettigt denna dag. Planerar även att dra och simma, men ska försöka hitta sällskap till det först.

Kommentarer
- Yvonne

Folk är knasiga i denna stad, bara att vänja sig...

2010-03-01 @ 11:53:05
URL: http://hheadshot.blogg.se/
- päx

eyyy fixa dom hos mig istället ;D nailart ;)



PUSS<3

2010-03-01 @ 12:49:58
URL: http://nailfun.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0